گرادینت با رنگهای فلت
نوشته شده توسط : علی پور

زیرا گرادینت در میانه زمان طراحی سایت در مشهد پیاده سازی های رایا پارس فلت ahrefs ظهور کرد، خیلی از موادتشکیل دهنده فلت رو در خودش دخیل کرد، به خصوص رنگ. رنگهایی که مستقیما از پالت پیاده سازی فلت قرض گرفته گردیده اند.
این رنگها منجر میشن گرادینت یه اکنون و هوای مدرنی هم در خودش داشته باشه و بتونه با اینترنت سایتهای دیگه رقابت کنه. میتونید این نوع گرادینت رو با فلت ادغام فرمائید یا این که گرادینت رو به پیاده سازی متریال اضافه فرمائید یا این که حتی یه رنگ خنثی در بگراند یه شغل مینیمال بکار ببرید.
این پیاده سازی از لحاظ رنگ تماما کامل کننده مدهای دیگه میباشد و همین منجر میشه این پیاده سازی به خیر به پیاده سازی های دیگه قابل جابجایی باشه. به این ترتیب اگه بخواهید سایتتونو مرمت فرمایید و در عین حالا پیاده سازی فعلی خودتونم دوست دارید، میتونید این توشه این مدل رو آزمون فرمائید.

دو رنگه
گرادینت های دو رنگه بحران بزرگی اند. این ادغام مدها به حیث مخلوط نیکی میاد و تو رنگ هم مستعمل.
اختلال اینترنت سایتهای دو رنگه اینه که خیلی زیاد گردیده و خیلی از سایتها همینجورین. انگار یه الگوی ثابته با رنگهای متعدد (که جدید خیلی ها هم از رنگهای سبز و آبی رنگ به کار گیری کرده اند).
این یه نکته مهمه که می بایست زمانی می‌خواهید از یه مد تقلید فرمایید بهش اعتنا داشته باشید: وبسایت رو مختص خودتون فرمائید. از دیگرافراد تاسی نکنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: